web analytics

PinUp mərcində qalib gəlmək

PinUp rəsmi güzgüsündə mərc etmək üçün bu təlimatları izləyin:

  1. Rejimlərdən birini seçin: xətt və live.
  2. Lazım olan hadisəni seçin.
  3. İstədiyiniz əmsalları təyin edin.
  4. Mərc məbləğini daxil edin.
  5. Minimum əmsal 1.01 -dir.
  6. Şirkətin bütün aktiv təkliflərinini PinUp rəsmi güzgüsündən izləyə bilərsiniz.

PinUp mərcində qalib gəlmək

Bundan sonra neçə futbol matçı olacağını müəyyənləşdirin: tək (bir hadisə), ekspres (iki və ya daha çox) və ya sistem (üç və ya daha çox).

PinUp Bet bukmeyker şirkətində mərc edərkən, sadəliyinə baxmayaraq, bilməli olduğunuz bəzi şeylər var. İkiqat nəticə fenomeni (buna “ikiqat şans” da deyilir) matçın iki mümkün nəticəsini nəzərdə tutur. İkiqat nəticəyə edilən bahis nümunələri:

  • 1X – birinci komanda uduzmayacaq
  • 12 – heç -heçə olmayacaq
  • X2 – ikinci komanda uduzmayacaq

Qeyd edək ki, mərcə qalib gəldikdə tez bir zamanda vəsaitlərinizi çıxarda bilərsiniz. PinUp mərclərində qalib gəlmək üçün edəcəyiniz addımlar olduqca sadədir. 

Matçda kimin qalib gələcəyini təyin edirik

Mərcdə udmaq üçün matça qalib gələcək komandanı təyin etməyə aid bir məşhur strategiyanı təqdim edək. Futbol mərcində udmaq üçün ən çox yayılmış strategiyalardan biridir. Nəzəriyyəsi gəliz səslənsə belə aşağıdakı düsturlara baxdıqda çox sadə strategiya əldə edəcəksiniz.

Əvvəlki 10 ev oyununda birinci komandanın vurduğu qolların orta hesabları, habelə xarici komandada son 10 matçda ikinci komandanın buraxdığı qollar hesablanır. Qonaqların qollarının sayı – eyni qayda ilə hesablanır. Son 10 səfər matçında ikinci komandanın vurduğu qolların sayı və azarkeşləri ilə son 10 qarşıdurmada birinci komandanın vurduğu qolların sayı hesablanır. 

Məsələn, “Aston Villa – Stok Siti” İngiltərə Çempionatının mübarizəsi.

  • Aston Villa öz meydanında neçə qol vuracaq?

5 + 4 + 2 + 1 + 3 + 1 + 2 + 1 + 2 + 3 = 24. Orta hesabla 24/10 = 2.4.

  • Stoke City öz rəgibinin meydanında oynadıqda qolları tez-tez buraxır?

2 + 0 + 0 + 1 + 0 + 2 + 2 + 2 + 2 + 3 = 14. Matç üçün – 1.4.

Göstəriciləri ümumiləşdirib 2 -yə bölək: (2.4 + 1.4) / 2 = 1.9 – Aston Villa’nın gözlənilən hədəfləri.

  • “Stok Siti” öz rəgibinin meydanında oynadıqda qolları tez-tez vurur? 2 + 0 + 1 + 1 + 1 + 2 + 2 + 1 + 2 + 1 = 13. Oyun başına – 1.3.
  • Aston Villa öz meydanında tez-tez qolları buraxır? 5 + 2 + 0 + 0 + 3 + 2 + 0 + 1 + 2 + 2 = 17. Döyüş üçün – 1.7.

Dəyərləri əlavə edin və yarıya bölün: (1.3 + 1.7) / 2 = 1.5.

Görüşün mümkün hesabı 1.9: 1.5 -dir. Bu məlumatlara əsasən bir neçə mərc təyin edə bilərsiniz. Beləliklə mərcdə hansı komandanın qalib olduğunu təyin edə bilərsiniz.

БК PinUp Bet-də qalibiyyət strategiyaları

PinUp Bet bukmeyker kontorunda uduşlu strategiyalarla tanış olaq. Futbolda qazanmaq istəyənlər də bu strategiyadan istifadə edirlər.

Kelly meyarı

Bu sistemin mahiyyəti, bukmeyker və oyunçu tərəfindən müəyyən bir nəticənin olma ehtimalının fərqli qiymətləndirilməsindədir. Məsələn, bukmekerin komandalardan birinin qələbəsi üçün əmsalı 2.85 -dir. Yəni müvəffəqiyyət ehtimalı 35%-dir. Ancaq sizin fikrinizcə, bu nəticə 2.20 əmsalına və 45%ehtimala malik olmalıdır. Nömrələr arasındakı fərq proqnozunuzun xeyrinədir, buna görə də bukmeyker bahisi dəyərləndirə bilməz. Bu, bahis etməyimiz üçün bir siqnal rolunu oynayır.

  • (Bukmeyker əmsalı* Proqnoz – 1) / (Bukmeyker əmsalı – 1) = Mərc Məbləği (Bankın% -i)
  • Əmsalları yerinə qoyduqda:

(2.85 * 0.45 – 1) / (2.85 – 1) = 0.15

  • Təhlil edilən hadisə üçün optimal bahis məbləği bank hesabının 15% -dir.

Praktikada Kelly meyarından istifadə edərək başa düşmək lazımdır ki, seçilən nəticənin ehtimalını oyunçunun obyektiv qiymətləndirməsi əsas rol oynayır. Bu strategiya bukmeykerlərdə uduş alqoritminiz ola bilər.

Alternativ tutma strategiyası

2.00 -dən yuxarı və ya aşağı əmsallara mərc təyin etmək istəyirsinizsə, tutumu dəyişdirin. Bunu etmək üçün, mərc məbləğini, zərərləri və hədəf qazancını nəzərə alaraq hər növbəti mərcin miqdarını necə təyin etməyi öyrənməlisiniz. Bunun üçün növbəti düsturu istifadə edin: (Cari zərər + Hədəf mənfəəti) / (Əmsal – 1) düsturundan istifadə edin.

error: Content is protected !!